Klachtenregeling

Het kan uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem in dat geval contact op met uw Obra contactpersoon. Komt u er samen niet uit, dan kunt u formeel een klacht indienen.

WILT u een klacht INDIENEN?

Stuur of mail uw klacht naar:

Obra Services B.V
t.a.v. klachtenmanagement
Postbus 2205
1500 GE Zaandam

E-mail: klachtenmanagement@obraservices.nl

Binnen enkele werkdagen bevestigt de afdeling klachtenmanagement de ontvangst van uw klacht. Tevens informeren zij u wanneer u een antwoord kunt verwachten.

Klik hier voor een uitgebreide omschrijving van onze klachtenprocedure.

Privacy reglement Obra
Obra doet haar uiterste best om uw persoonlijke gegevens te beschermen. In ons privacy reglement staat beschreven welke maatregelen en procedures we hanteren om uw privacy te beschermen. U kunt ons privacy reglement opvragen door een e-mail te sturen aan: compliance@obraservices.nl 
  • Ik ben het oneens met het oordeel van de bedrijfsarts, wat nu? Wanneer u twijfels heeft over het advies van uw bedrijfsarts, kunt u een second opinion aanvragen. Een andere bedrijfsarts, niet werkzaam bij Obra, geeft dan een onafhankelijk advies voorzien van een onderbouwing. Een second opinion is niet voor iedere situatie passend. De wet geeft aan of een second opinion mogelijk. Soms zijn er andere mogelijkheden om te bepalen of de bedrijfsarts juist heeft gehandeld.
    Obra maakt voor second opinions gebruik van de LPBSO (Landelijke pool bedrijfsartsen second opinion). De beslishulp van de LPBSO helpt u bij de afweging of een second opinion passend is.
  • Ik ben het oneens met de casemanager in taakdelegatie, wat kan ik doen?Bespreek dit met uw casemanager. Deze zal uw bezwaren met de bedrijfsarts bespreken en u, indien gewenst, in contact brengen met de  bedrijfsarts.